<?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?><rss version="2.0"
	xmlns:content="http://purl.org/rss/1.0/modules/content/"
	xmlns:dc="http://purl.org/dc/elements/1.1/"
	xmlns:atom="http://www.w3.org/2005/Atom"
	xmlns:sy="http://purl.org/rss/1.0/modules/syndication/"
	
	>
<channel>
	<title>
	תגובות לפוסט: לא להפיץ &#8211; סרטון מפחיד, לא מדויק ולא נכון על פנסי רחוב אלחוטיים	</title>
	<atom:link href="https://www.norad4u.co.il/2023/01/09/7630/feed/" rel="self" type="application/rss+xml" />
	<link>https://www.norad4u.co.il/2023/01/09/7630/?utm_source=rss&#038;utm_medium=rss&#038;utm_campaign=%25d7%259c%25d7%2590-%25d7%259c%25d7%2594%25d7%25a4%25d7%2599%25d7%25a5-%25d7%25a1%25d7%25a8%25d7%2598%25d7%2595%25d7%259f-%25d7%259e%25d7%25a4%25d7%2597%25d7%2599%25d7%2593-%25d7%259c%25d7%2590-%25d7%259e%25d7%2593%25d7%2595%25d7%2599%25d7%25a7-%25d7%2595%25d7%259c%25d7%2590-%25d7%25a0%25d7%259b%25d7%2595%25d7%259f</link>
	<description>אתר המידע על קרינה בלתי מייננת ורגישות לקרינה</description>
	<lastBuildDate>Wed, 25 Jan 2023 20:52:07 +0000</lastBuildDate>
	<sy:updatePeriod>
	hourly	</sy:updatePeriod>
	<sy:updateFrequency>
	1	</sy:updateFrequency>
	<generator>https://wordpress.org/?v=6.9.4</generator>
	<item>
		<title>
		מאת: amirborn		</title>
		<link>https://www.norad4u.co.il/2023/01/09/7630/#comment-1744</link>

		<dc:creator><![CDATA[amirborn]]></dc:creator>
		<pubDate>Wed, 25 Jan 2023 20:52:07 +0000</pubDate>
		<guid isPermaLink="false">https://www.norad4u.co.il/?p=7630#comment-1744</guid>

					<description><![CDATA[בתגובה על &lt;a href=&quot;https://www.norad4u.co.il/2023/01/09/7630/#comment-1682&quot;&gt;מיכאל&lt;/a&gt;.

שלום, 
צודק, נשק יש כזה שנועד להרוג ויש כזה שנועד לפגוע בלי להרוג. 
אבל עדיין הטיעון שלי עומד. התאורה האלחוטית נועשה לאפשר שליטה על פנסי הרחוק, לא נועדה להרוג או לפגוע. 
אבל מכיוון שאני חושב, מבין, ויודע שחשיפה לקרינת רדיו אינה בריאה, ושיש לה נזקים ביולוגים שיכולים להגיע לידי נזקים בריאותיים וסבל,  אז להבנתי הקרינה המשודרת מהתאורה האלחוטית, מהטלפון הסלולרי, מהראוטר האלחוטי, מהאנטנה הסלולרית , מהשעונים החכמים, וכל הציוד האלחוטי והסלולרי שנמצא בשימוש האנשים, העיריות, החברות , התעשיה, המדינה  ובכלל, הקרינה הזו תביא לפגיעה בבני אדם. לא שזו הכוונה ולא נעשה במקרים הללו שימוש בקרינה כנשק, לא בכוונה תחילה. 
עכשיו יש מלא אנשים שחושבים שמפעילים עליהם נשק קרינה שמזיק להם, אבל אין להם מד קרינה, הם לא מבינים איך קרינה עובדת ואיך היא משפעה, הם לא מבינים מאיפה היא באה ומאיזה מכשירים היא נפלטת. בנוסף הם בעצמם ממשיכים להשתמש בציוד אלחוטי וסלולרי וממשיכים את החשיפה שלהם. האמונה שלהם לא רציונאלית. מונעת מפחדים חששות ותסביך רדיפה. הם ממשיכים בשימוש ובחשיפה לקרינה וממשיכים לסבול מתסמינים. עד שלא יוותרו על האמונה השגויה שלהם, אין להם שום סיכוי לדעתי לשפר את מצבם. הם ימשיכו לסבול ומצב הרגישות שלהם לקרינה ימשיך להתדרדר. 
בברכה ובאיחולי צמצום חשיפה לקרינה בלתי מייננת.
עמיר]]></description>
			<content:encoded><![CDATA[<p>בתגובה על <a href="https://www.norad4u.co.il/2023/01/09/7630/#comment-1682">מיכאל</a>.</p>
<p>שלום,<br />
צודק, נשק יש כזה שנועד להרוג ויש כזה שנועד לפגוע בלי להרוג.<br />
אבל עדיין הטיעון שלי עומד. התאורה האלחוטית נועשה לאפשר שליטה על פנסי הרחוק, לא נועדה להרוג או לפגוע.<br />
אבל מכיוון שאני חושב, מבין, ויודע שחשיפה לקרינת רדיו אינה בריאה, ושיש לה נזקים ביולוגים שיכולים להגיע לידי נזקים בריאותיים וסבל,  אז להבנתי הקרינה המשודרת מהתאורה האלחוטית, מהטלפון הסלולרי, מהראוטר האלחוטי, מהאנטנה הסלולרית , מהשעונים החכמים, וכל הציוד האלחוטי והסלולרי שנמצא בשימוש האנשים, העיריות, החברות , התעשיה, המדינה  ובכלל, הקרינה הזו תביא לפגיעה בבני אדם. לא שזו הכוונה ולא נעשה במקרים הללו שימוש בקרינה כנשק, לא בכוונה תחילה.<br />
עכשיו יש מלא אנשים שחושבים שמפעילים עליהם נשק קרינה שמזיק להם, אבל אין להם מד קרינה, הם לא מבינים איך קרינה עובדת ואיך היא משפעה, הם לא מבינים מאיפה היא באה ומאיזה מכשירים היא נפלטת. בנוסף הם בעצמם ממשיכים להשתמש בציוד אלחוטי וסלולרי וממשיכים את החשיפה שלהם. האמונה שלהם לא רציונאלית. מונעת מפחדים חששות ותסביך רדיפה. הם ממשיכים בשימוש ובחשיפה לקרינה וממשיכים לסבול מתסמינים. עד שלא יוותרו על האמונה השגויה שלהם, אין להם שום סיכוי לדעתי לשפר את מצבם. הם ימשיכו לסבול ומצב הרגישות שלהם לקרינה ימשיך להתדרדר.<br />
בברכה ובאיחולי צמצום חשיפה לקרינה בלתי מייננת.<br />
עמיר</p>
]]></content:encoded>
		
			</item>
		<item>
		<title>
		מאת: מיכאל		</title>
		<link>https://www.norad4u.co.il/2023/01/09/7630/#comment-1682</link>

		<dc:creator><![CDATA[מיכאל]]></dc:creator>
		<pubDate>Thu, 12 Jan 2023 12:18:06 +0000</pubDate>
		<guid isPermaLink="false">https://www.norad4u.co.il/?p=7630#comment-1682</guid>

					<description><![CDATA[שלום, טרם קראתי הכל , אבל מרגיש צורך להגיב לסעיף 1. 
כתבת: 
&quot;1. 0:30 הדובר מכנה את הפנס תאורה לרחובות במילה &quot;מערכת נשק&quot;. אני נגד הפריסה של פנסי התאורה האלחוטיים וחושב שהפריסה מכבידה עוד יותר את עומס החשיפה לקרינה, אבל זה לא נשק. נשק נועד להרוג.&quot; 
זה לא נכון! והראייה לכך מגיעה מהמושג non leathal weapon באנגלית &quot;נשק לא קטלני&quot; בעברית. המילה נשק משמעותו &quot;אמצעי לחימה&quot; כפי שניתן לראות במילון https://milog.co.il/%D7%A0%D7%A9%D7%A7
מתוך מסמכים רשמיים של מדינת ישראל :
https://www.gov.il/BlobFolder/reports/weapons_non_lethal_2002/he/weapons_non_lethal_2002.pdf
אשמח לתגובת הכותב או מי מטעמו על הנושא הזה.
וכמובן שיש לשנות את הכתבה/מאמר בהתאם כדי למנוע הטעיה על הטעיה. 
אין בכל האמור לעיל להוות הסכמה או אי הסכמה עם כל שאר הדברים.]]></description>
			<content:encoded><![CDATA[<p>שלום, טרם קראתי הכל , אבל מרגיש צורך להגיב לסעיף 1.<br />
כתבת:<br />
&quot;1. 0:30 הדובר מכנה את הפנס תאורה לרחובות במילה &quot;מערכת נשק&quot;. אני נגד הפריסה של פנסי התאורה האלחוטיים וחושב שהפריסה מכבידה עוד יותר את עומס החשיפה לקרינה, אבל זה לא נשק. נשק נועד להרוג.&quot;<br />
זה לא נכון! והראייה לכך מגיעה מהמושג non leathal weapon באנגלית &quot;נשק לא קטלני&quot; בעברית. המילה נשק משמעותו &quot;אמצעי לחימה&quot; כפי שניתן לראות במילון <a href="https://milog.co.il/%D7%A0%D7%A9%D7%A7" rel="nofollow ugc">https://milog.co.il/%D7%A0%D7%A9%D7%A7</a><br />
מתוך מסמכים רשמיים של מדינת ישראל :<br />
<a href="https://www.gov.il/BlobFolder/reports/weapons_non_lethal_2002/he/weapons_non_lethal_2002.pdf" rel="nofollow ugc">https://www.gov.il/BlobFolder/reports/weapons_non_lethal_2002/he/weapons_non_lethal_2002.pdf</a><br />
אשמח לתגובת הכותב או מי מטעמו על הנושא הזה.<br />
וכמובן שיש לשנות את הכתבה/מאמר בהתאם כדי למנוע הטעיה על הטעיה.<br />
אין בכל האמור לעיל להוות הסכמה או אי הסכמה עם כל שאר הדברים.</p>
]]></content:encoded>
		
			</item>
	</channel>
</rss>
