האם דור חמש בסלולרי גורם לקורונה(ומאמרו של פרופ’ מרטין פל)?

בימים האחרונים הרשת כמרקחה. מופצים ברשת סרטונים ופוסטים שטוענים כי דור חמש בסלולרי הוא הוא הגורם למגפת הקורונה.
כתבתי בימים האחרונים כמה פוסטים בנושא (1 , 2, ).
היום (20/03/2020) היו כבר כמה פרסומים בתקשורת על תורות הקונספירציה. למשל הפרסום הזה בוואלה.

מה שגם קרה היום הוא שנתקלתי בפוסט של מישהו שאני לא מכיר (הגיע אלי באימייל בצילום מסך של מכשיר הסלולרי המקרין) שהביא לכאורה תרגום של מאמר של פרופ’ מרטין פל על דור חמש וקורונה. אצתי רצתי (גדעון ריכר C) וחיפשתי את המאמר המקורי של פרופ’ מרטין פל.
ובכן, במאמר המקורי מרטין פל מתאר איך חשיפה לכל סוג של קרינת רדיו, וגם דור חמש, יכולה במגוון דרכים לסייע לשגשוג של הנגיף בגוף ולהחמרת התוצאות.

פרופ’ מרטין פל מציין שהמגפה תפסה תאוצה (לא נגרמה) אחרי שהתקינו מספר גדול של אנטנות חדשות, רובן על עמודי תאורה בעיר הוואן (מוקד המגפה בסין). וכי העיר שימשה כעיר ניסוי לפריסה של דור חמש.
הוא מציין שדחק חמצוני מעודד את הוירוס בגוף. הוא מזכיר עוד כמה תהליכים במסלול ה VGCC, ועוד כמה מחקרים שמראים התהליכים הללו יכולים לתרום לשגשוג הנגיף בגוף וליצירה של דלקות ריאות (והגדלת מספר מקרי המוות). לאחר מכן הוא מציין כי תרופות המבוססות על חוסמים את תעלות הסידן , משמשים גם כדי לצמצם השפעה של חשיפה לקרינה בלתי מייננת וגם במקרה של דלקות ריאות. לבסוף הוא מציין כי דור חמש, כמו סוגים אחרים של קרינה , יכולים להגדיל מקרה מוות מדלקות ריאות. ” This predicts that EMFs, acting via VGCC activation, will produce increasingly severe pneumonia and therefore 5G radiation as well as other types of EMFs may well increase pneumonia deaths.

בקיצור, על פי פרופ’ מרטין פל, דור חמש וקרינת רדיו יכולים להגדיל את הנזק והתמותה מקורונה ומדלקת ריאות. לא גורמים אלא מגדילים את הנזק והתמותה. בערך מה שאני כתבתי לפני כמה ימים רק שפרופ’ מרטין פל מנמק הרבה יותר (והוא גם יותר מכובד ורב פעלים ותארים ממני). 

לסיכום – המאמר של ד”ר מרטין פל הוא תיאורטי , ואין להתייחס אליו כהוכחה. הוא גם לא אומר שדור חמש גורם לקורונה, אלא מתאר תהלכים שכל קרינת רדיו (גם זו שנפלטת מהסלולריים החכמים שלכם ב20 שנה האחרונות, מהראוטרים האלחוטיים, הטלפונים האלחוטיים, המחשבים האלחוטיים וכו), וקרינה בלתי מייננת בכלל, יכולים לגרום לשגשוג של מחלות ונגיפים, הקורונה אחד מהם. כן צריך לחקור את הקשר האפשרי , ואני אכן מאמין שיש קשר מסוים בין חשיפה של קרינה בכלל לירידה ביכולת של הגוף להתמודד עם מחלות ווירוסים, אבל מפה ולהגיד שדור חמש (לבדו) גורם לקורונה, בשלב זה , זה גם חסר בסיס וגם חסר אחריות.

Amir Borenstein

מנהל האתר

לפוסט הזה יש תגובה אחת

  1. gal weiss

    תודה רבה. (שגשוג ולא סגסוג)

כתיבת תגובה