דו"ח בארה"ב: המחלה המסתורית שפגעה בדיפלומטים – ככל הנראה תוצאה של גלי רדיו
דו"ח קובע כי סינדרום הוואנה, תופעה בה עובדי שגרירויות של ארה"ב מתלוננים על מגוון תסמינים שונים והשפעות בריאותיות, מקורו בחשיפה לקרינת רדיו
דו"ח קובע כי סינדרום הוואנה, תופעה בה עובדי שגרירויות של ארה"ב מתלוננים על מגוון תסמינים שונים והשפעות בריאותיות, מקורו בחשיפה לקרינת רדיו
כתבה בISRAEL DEFENSE מספרת על הפעלה של נשק מיקרוגל על ידי הסינים, מול חיילים מהצבא ההודי. נדון בנושא הנשקים האלקטרונים וניגע גם בנושא המותקפים.
מאמר שפורסם ב Global Research News מתאר מחקר ראשוני הבודק השפעה של קרינה בלתי מייננת על דם אנושי. במחקר השתתפו 10 בני אדם, כל משתתף בניסוי צם 5 שעות לפני הבדיקה ונמנע משימוש בסלולרי במשך 4 שעות לפניה. המשתתפים נחשפו לקרינת טלפון סלולרי למשך 45 דקות, פעם אחת בשימוש אקטיבי (שיחות וגלישה) ופעם שניה בנשיאה פאסיבית בתיק צמוד לגופם. בתחילת הניסוי ולאחר כל חשיפה של 45 דקות נלקחו מהם דגימות דם. אצל כל המשתתפים בבדיקה הראשונה כדוריות הדם נראו נורמליות ובריאות, בעלות צורה עגולה ונפרדות זו מזו. בבדיקה השניה השניה, אצל תשעה מתוך עשרה מן המשתתפים, נראו הכדוריות מעט פחוסות וצמודות זו אל זו ובבדיקה השלישית צורתן העגולה התעוותה, ונוסף התפתחו בליטות על קרום התא.
יועז הנדל, שר התשקורת, מדבר על הורדה של הקרינה מהסלולרי על ידי הקמה של אנטנות סלולריות רבות יותר ובכך הגדלת החשיפה הסביבתית. אולי מתוך הבנה לא נכונה כי החשיפה הסביבתית זניחה. כנראה יועז לא מבין שהאנטנות הסלולריות מותקנות היום בהתאם לתקן גבוה ולא מגן על בני אדם אבל כן מגן על התעשייה המזהמת. התקן הזה מבוסס על הנחת יסוד שאין שום השפעות לקרינת רדיו למעט נזק חום (מה שכבר הוכח כלא נכון עת מחקרים רבים מראים השפעות ביולוגיות ברמות עד פי 1000000 נמוכות מהתקן המגן על התעשייה). כל עוד זה המצב, יש ויהיו נפגעים מהקרינה מהאנטנות ולא יעזור כמה יורדת הקרינה מהסלולרי, אם בכלל. כל עוד זה מתקיים כל פריסה נוספת של טכנולוגיה סלולרית או אלחוטית מבוססת קרינת רדיו תביא…
שימוש כבד בסלולרי מגדיל משמעותית את הסיכון לסרטן שד. במיוחד במכורים לסלולרי, במי שמשתמש בו קרוב לבית החזה, ולעושים בו שימוש לפני השינה במיטה
מפגש זום - מבוא לקרינה בדגש על מדידות קרינה ביתיות ודור חמש בסלולר ע"י עמיר בורנשטיין, יום שלישי ה - 3 לנובמבר. שעה 21:00.
סיכום שני מפגשי זום בתשלום ראשונים. מפגש מבוא לקרינה, בדגש על צמצום חשיפה, ומפגש שאלות תשובות עם הקדמה על השימוש באתר ומדריך המשתמש של המד
היום ( 10/10/2020) הועלה לקבוצת הפייסבוק של האתר "ללא קרינה בשבילך" סרטון מגנטי אך מושקע בנושא קרינה בלתי מייננת. להלן תגובתי
בכתבה בגלובס מדברים (שוב) על הרצון של משרד התקשורת לסגור את הרשתות הישנות של הסלולר בישראל ו"לעודד" צרכנים לעבור לרשתות החדשות. נסביר מדוע בארץ אין מקום לכל כך הרבה רשתות סלולריות, מדוע הרשתות החדשות מיותרות ונספר על יותר נפגעים בגלל שימוש בסלולרי המקרין ללמידה
כתבה של אלון בן ארי בה הוא מתאר את הבעיות בסידור החיים והעיר סביב הטכנולוגיה הדוהרת קדימה, את ההשפעות על בני האדם ואת האלטרנטיבה