בערוץ הפיסבוק של "כאן 1" לגבי דור חמש בסלולר, 5G. הכתבה יפה מאוד אבל חבל שהיא מגמתית ולא מראה את הצד של הנפגעים ושל המדענים שטוענים כי קרינת הרדיו איננה בריאה. חבל ש"בכאן 1" בחרו לראיין רק אנשים שלא מכירים בנזקים הבריאותיים של קרינת רדיו. חבל שלא ראיינו גם כמה נפגעי קרינה וגם מדענים שכן מכירים בנזקים של הקרינה הבלתי מייננת. כאלה שבאמת חקרו את הנושא ולא רק כאלה שלא חושבים שהיא מזיקה ויודעים בעיקר לצטט סיכומים ודוחות של גופים מושפעי תעשיה. דור חמש לא הולך להחליף שום דבר. כל החשיפה שהוא יביא, האישית והסביבתית תהיה בנוסף למה שקיים כבר היום (ומה שקיים כבר היום כבר לא טוב). כל תקני הבטיחות מבוססים על הנחת היסוד שההשפעה היחידה של קרינת רדיו…
לפי כתבה ב"הארץ" בקרוב , כתנאי לפתיחת הקניונים ידרשו המבקרים להתקין אפליקציית מעקב שתעקוב אחרי פעילותיהם בתוך הקניון וכן על מספר המבקרים בקניון.
איזה סוגי סרטן נקשרו לשימוש בסלולרי? יש עליה בסרטנים ספציפים הקשורים לשימוש בסלולרי. בפוסט זה נסביר מה נקשר ומה המחקרים המראים על הקשר והעליה.
הבנתי מחברים כי הקבוצה הראשית של מתנגדי דור חמש , אשר מנתה יותר 70000 איש, נמחקה היום על ידי פיסבוק. כמובן שזה דבר מקומם, פעולה לא חיובית, ולא דמוקרטית.
בהרצאה סקרה ד"ר יעל שטיין (רופאה וחוקרת השפעות קרינה ורגישות לקרינה) את המחקר מעודכן בתחום הרגישות לקרינה והופעת תסמינים לאחר חשיפה לקרינה בלתי מייננת.
בפוסט אינטרנט "מדע גדול בקטנה" יוצא על ראש עיריית חיפה, הגברת עינת קליש-רותם בגלל ציוץ שלה שתאפשר דיון ציבורי לפני פריסת דור חמש בחיפה. קראתי את הפוסט ולהלן הניתוח וההסבר איפה טועה (שוב) הד"ר המכובד.
חזון המעקב ליום לאחר הקורונה. בעקבות המלחמה בקורונה צפויות להיות מותקנות עמדות ביקורת ובדיקה בכל מקום. שימוש בסלולרי יתבצע גם כדי לאתר מיקום של אנשים וגם כדי לתת להם קוד בריאות שיאפשר להם כניסה לבניינים ואזורים.
התקשורת בארץ מנצלת את שריפת האנטנות הסלולריות בחו"ל כדי להפיץ דיסאינפורמציה שמשרדת את חברות הסלולר והאלחוטי כמו גם את משרד התקשורת.
בימים האחרונים התקיימו כמה דיונים על דור חמש בפייסבוק של זכרון יעקב:
משרד התקשורת ממשיך בקמפין שכנוע שדור חמש "בסדר גמור". בפוסט זה נסביר איפה המשרד טועה ומה יהיה המחיר שנשלם.