“על קרינה בקצרה” היה אתר אינטרנט קצר שהוקם על ידי ועל ידי כמה רגישים לקרינה נוספים, במטרה לתת מידע קצר על נושא הקרינה, רגישות לקרינה, מקורות קרינה , צמצום חשיפה ועוד. להבדיל מהאתר הראשי שלי בנושא “ללא קרינה בשבילך” , האתר “על קרינה בקצרה” התאפיין בסיכומים קצרים מאוד של הנושא. האתר היה זמין בכתובת www.radisbad.co.il ופעם במשך יותר מ10 שנים, ללא הרבה שינויים, על פלטפורמת גוגל סייטס שהלכה והתישנה.

באפריל 2024 העברתי את כל האתר הזה כדף , וכמה דפי משנה, באתר הראשי שלי.


עמוד ראשי

ברוכים הבאים ל”על קרינה בקצרה”. באתר זה נסביר לכם על מקורות הקרינה, בדגש על קרינת סלולר-אלחוטי (קרינה אלקטרומגנטית בתדרי רדיו-מיקרו), נציג סרטונים עם מדידות קרינה ממקורות אלו ונסביר איך תוכלו לעשות שימוש נכון בציוד אלחוטי ולצמצם חשיפה לקרינה זו.

על קרינה בקצרה

הסברים קצרים על קרינה בלתי מייננת

עוזרים לך להבין מהי קרינה ולצמצם חשיפה לקרינה

החשש מקרינה בלתי מייננת ומה ניתן לעשות

רובנו חוששים מאוד מאנטנות סלולריות בלי לדעת כי כל מכשור וציוד אלחוטי פולטים קרינה דומה. נכון להיום ברוב המקרים, רוב החשיפה לקרינה בבית ובעבודה מקורה במקורות קרינה ביתיים ואישיים. בשונה מהחשיפה הסביבתית לקרינה, את החשיפה לקרינה ממקורות קרינה אישיים וביתיים ניתן בקלות לצמצם על ידי ביצוע כמה צעדים פשוטים, אשר כוללים שינוי הרגלי שימוש, התרחקות ממקור הקרינה ושימוש בתחליפים. חשיפה לקרינה סלולרית-אלחוטית (קרינת רדיו) יכולה להביא להופעה של תסמינים רבים. הנפוצים ביותר הם כאבי ראש, קשיי ריכוז ועייפות כרונית (למעשה מדובר ברגישות לקרינה). רוב האנשים שחווים תסמינים אלו אינם מודעים לכך כי התסמינים יכולים להיגרם על ידי החשיפה שלהם לקרינה ואינם מנסים לצמצם אותה, אלא משתמשים בטיפול תרופתי להקלה זמנית של התסמינים. בנוסף, קרינה זו חשודה כמסרטן אפשרי בבני אדם (WHO 2011). 

אתר זה נבנה כדי לעורר מודעות לנושא וכדי לעזור לכם לצמצם חשיפה לקרינה זו
אתר זה נבנה ומופעל על ידי רגישים לקרינה ונפגעי קרינה

פרקים על קרינה בקצרה

על קרינה מטלפונים סלולריים (בקצרה)
על קרינה ממחשבים אלחוטיים (בקצרה)
על קרינה מטלפונים אלחוטיים (בקצרה)
https://www.norad4u.co.il/חשיפת-ילדים-לקרינה-בקצרה
על חשיפת ילדים ללקרינה (בקצרה)
על רגישות לקרינה (בקצרה)

קישורים נוספים

רשימת תסמינים של אי סבילות לקרינה מהאתר “ללא קרינה בשבילך

צמצום חשיפה באתר “ללא קרינה בשבילך”

צילום מסך מתוך דך השער של האתר "על קרינה בקצרה"
צילום מסך מתוך דך השער של האתר “על קרינה בקצרה”